Alles wat u moet weten over aanmaningen.
Leer hoe u een sterk aanmaningstraject neerzet
en de beste resultaten boekt.

In dit ePaper leert u hoe u aanmaningen schrijft die dat wel doen, welk middel u wanneer inzet en op welke wijze u de beste resultaten boekt. Want het is steeds de bedoeling van een aanmaning om betaling te verkrijgen van openstaande facturen, zonder de relatie met de klant te vertroebelen. Als u écht wilt dat een aanmaning tot een betaling leidt, dan moet die ook goed opgemaakt zijn en op het juiste moment vertrekken. Een aanmaning die geen ernst uitstraalt en standaard oogt, mist in ieder geval zijn waarde, zijn kracht en zijn doel.

“Een aanmaning die geen ernst uitstraalt en standaard oogt, mist zijn waarde, zijn kracht en zijn doel.”

Een goede brief is dus van cruciaal belang. De kostprijs om een aanmaning te versturen is telkens dezelfde, maar met een sterke brief zal het resultaat vele malen groter zijn.

Klik hier om het ePaper te lezen en te downloaden.